15 September 2012

Blues mat rock

Macam mana Kathy, kalau abang main band aje kita boleh kawin tak?

Aku pikir, kalau bab bercinta ni, perkara paling susah ialah nak cari orang yang boleh terima diri kita seadanya, dan dalam masa yang sama kita pun boleh terima orang tu seadanya jugak. Masing-masing tak perlu hipokrit dan berpura-pura bila berdepan muka.

Baru-baru ni pulak, ada aku terbaca komen sorang brader kat 9gag, dia tulis, nak jumpa orang yang suka, dan dapat terima diri kita sebenarnya senang je.  Yang susahnya ialah untuk mencari orang yang kita suka dan kita boleh terima dia seadanya.

Atau pun, mungkin mencari orang yang kita suka dan boleh kita terima dia, perkara senang. Yang susahnya untuk cari orang yang boleh terima kita sebagai diri kita sendiri. hahaha.

Aku tak tau jugak la aku ni jenis yang mana satu. Mungkin aku ni jenis yang brader kat 9gag tu describe kot.

No comments: