29 October 2011

Sempena raya haji

Top 10 list-to-do

1. Beli rumah kat Kuantan (kena tunggu projek Lynas puaka tu dulu, harap2 harga rumah kat Kuantan semua turun, kah kah kah)

2. Buat rumah kat tanah Abah (dari zaman aku sekolah menengah lagi dia dok cakap benda ni)

3. Join takaful.

4. Sambung master

5. Sponsor mak abah pergi haji

6. Start belajar fardhu ain

7. Pergi haji

8. Sponsor adik2 kecik belajar

9. Start belajar guitar lesson

10. Belajar masak resipi berat (rendang, gulai, dsbnya).

Macam cacamarba je list ni.

So raya ni kalau keluar soalan pasal bila nak kahwin, maka jawapannya, BELUM MASUK DALAM SENARAI TOP 10 LIST-TO-DO.

Kah kah kah.

4 comments:

RastaMat said...

semoga tercapai hajat saudara semua..
aminn ya Rabb..

karl said...

shukran ya Mat Rasta, shukran

Anonymous said...

takaful ape u join naim? -aisyah

karl said...

im considering takaful malaysia. tapi tak tengok lagi pakej.