09 May 2011

Nota Kecil (VIII)

1. Pencarian diri

- memang tak pernah berhenti

- aku harap aku jumpa diri aku sendiri sebelum masuk dalam tanah

2. Permohonan anda telah disokong di peringkat fakulti

- terima kasih Allah, walaupun aku ni hamba yang loser.

- aku cuba lagi jadi an nas yang baik

3. Klinikal farmasi

- baca, study, baca, study

- harus kerja kuat

- bulan depan hantar log book - lepas tu hectic sampai la raya. Lepas raya sambung kesibukan semula

4. Hari Ibu

- SBW-KUL 13 Mei nanti. MAS.

- mak mintak kek lapis & terubuk masin. Tolonglah jangan terlupa.

- hari jadi mak 14 Mei.

5. Aidilfitri

- ada kurang 4 bulan lagi

- kena simpan duit cukup2. Bila dah kerja sedara mara yang mengaku sedara masa senang akan expect something,expect more actually.

6. Kahwin

- ramai kawan2 dah kahwin dan bakal kahwin. Tahniah.

- aku? Takde duit, takde jodoh ( = takde orang nak), takde harta, so..perlu ke jawab lagi?

7. Gay

- kalau kawan kau gay, ape patut kau buat?

- member sekerja aku, yang kamceng dengan aku, aku patut biar je atau aku patut nasihat? Atau patut ke aku diam je.

- aku cuba nasihat la kot. Nanti kat padang Mahsyar kurang2 aku boleh jawab, aku dah ingatkan dia.

8. Evacuation plan

- refer Shawshank Redemption. Tapi Shawshank Redemption - 20 tahun baru lepas keluar. Deng!

2 comments:

Fiq Vertigo said...

tolong jangan jadi gay.


terima kasih.

karl said...

aku belum lagi sampai tahap tu