24 May 2011

Mamat Mat Salleh yang benci Lynas dan sayang Malaysia

Aku dah banyak kali membebel pasal orang Pahang ni. Terutama dalam entri ini dan jugak ini. Bukan aku je, Abdullah Jones yang berkote besar pun sinis menyindir orang Pahang, padahal dia sendiri orang Kuantan. Sebabnya? Sebab orang Pahang yang jugak merupakan negeri asal aku tu terlalu pasif dan kurang kesedaran pasal isu-isu sekitar dorang.

Kali ni sekali lagi, pasal cadangan pembinaan kilang Lynas di Pahang. Mamat Australian dalam video bawah ni siap bercakap dalam bahasa Melayu lagi. Harap2 terbuka la hati rakyat Pahang ni untuk sama-sama melawan kuasa kapitalis dan kebodohan ahli-ahli politik kat Pahang nih.

No comments: