27 April 2011

blues


Tahniah buat kawan2 yang dah bernikah & bakal bernikah. Aku macam ni la jugak. Tetap sengkek macam zaman kita tertunggu-tunggu duit poket masuk dalam bank tiap kali semester baru bukak. 

Nanti di suatu masa..di hari nan indah.. bait ayat yang aku tak tau applicable @ non applicable pada aku. Kalau tengokkan keadaan aku sekarang - duit tinggal RM1300 dalam bank, ada tilam, bantal, laptop, buku rujukan untuk kerja, buku novel sebijik, buku non fiction 3-4 bijik - suatu masa tu terlalu jauh lagi ke hadapan kalau masa tu wujud.

Kalau ada yang tanya bila nak kawin masa hari raya nanti, aku nak tunjuk jari tengah, boleh? Hahaha

No comments: