01 December 2010

Titian Perjalanan

Tah kenape, time aku stress & down skang, semangat datang balik lepas dengar lagu XPDC kat bawah ni.


Bila fikir balik, ye jugak, apa nak kisah, apa nak fikir teruk2 sangat. Apa2 masalah, cabaran yang datang dalam hidup ni sementara jek. Kalau dulu masa tunggu result PMR, risau tak dapat 8A. Lepas tu masa form 5 risau pulak pasal result SPM. Time mengaji kat universiti risau takut kantoi paper. Tapi bila dah melalui semua keadaan tu & teringat balik time dah kerja ni, rasa cam lawak pulak. Perkara-perkara tu memang dah tertulis aku akan tempuh dalam hidup aku, macam aku sekarang yang kerja kat tempat yang aku tak mintak langsung pun, stress lak ngan member serumah yang cam Haji Bakhil + perangai poyo lebih..benda2 ni akan berlalu jugak, aku cuma perlu go through, macam aku go through dugaan2 yang sebelum ni.

Geli pulak tulis benda2 camni dalam blog. Cam blog mat nyah pulak. LOL.

6 comments:

MAMA AIZARA said...

kengkadang ok gak tulis isi hati..
bole kurgkan stress

karl said...

memang lega, cuma yg klaka sebab saya ni laki pastu tulis macam ni dalam bloh =.='

yanayo said...

sume bnde yg dlalui 2 la yg mematangkan kte.. hahaha.. opss.. terjiwang la plak.. hehe.. just kidding:))

karl said...

indeed, mmg btol pun yana. hehe.

yanayo said...

btol3... klu xlalu sume 2 xbest la.. idup xnjoy.. hehe..

karl said...

kadang2 terfikir gak..ape pulak la pengalaman2 baru yg bakal datang dlm tempoh 20-30 tahun akn dtg lagi :)