24 December 2010

Pulang

"Terpulang pada awak la," itu respon Abah bila aku offer untuk balik, lepas Abah bagitau macam mana keadaan Mak.

Selalunya kalau sesuatu perkara tu Abah dapat handle sendiri, jawapan yang aku jangkakan ialah, "Takpe, tak payah balik la, abah ada,"

Tapi kali ni maksud dia, memang Abah perlukan pertolongan aku.

Cuti tahunan aku tinggal 3 hari. Balik pun dapat balik sekejap, aku ada bayangan plan macam mana nak ikhtiar cuma tak tahu setakat mana dapat membantu. Harap betul2 dapat membantu. Tapi sungguh aku perlukan maunah dari Allah, buat kesekian kalinya. Sungguh terasa memang aku hamba yang kerdil, ampunkan aku Ya Allah sebab ada masa aku terlupa.

Sayap Exodus akan gendala seketika. Doakan mak aku sembuh ya, wahai kawan, sahabat, teman bloggers dan pembaca semua.

7 comments:

diyah_Noh said...

be strong Naim....insyaAllah..everything gonna b okay....doa bebanyak..Buat pe yang hang rasa terbaik sekarang ni...Aku doakan jugak mak hang cepat sembuh..InsyaAllah...

Arm_mj said...

be strong..balik la kalo x sdap ati

yanayo said...

semoga mak awak cepat sembuh.. amin....

aliaaroslan said...

didoakan dipermudahkan segalanya. aminnn

izzati said...

insyAllah semuanya akan baik2 sahaja.doa byk2 semoga Allah mudahkan urusan semua

karl said...

terima kasih semua :')

FARHANArazaki said...

insyaAllah mak awk sembuh!