17 December 2010

Gay yang tabah...



Aku pernah surf web sosial gay malaysia, saja nak tau ape aktiviti, ape yang dibincangkan dorang. Ada satu thread bertajuk, "Kenapa prefer lubang jubur" lebih kurang macam tu la tajuk dia. Antara jawapan yang diberi ialah, lubang jubo lagi ketat kalau nak bending dengan perempuan punya vagina. 

Kepada pelaku gay semua, tak payah la nak cakap korang punya naluri yang buatkan korang pilih jalan hidup macam tu. Korang ikutkan nafsu dan perasaan, itu sebabnya. Kepada Azwan Ismail, kalau kau pernah terbaca novel Shahnon Ahmad, SHIT, oh nampaknya kau tak pernah baca jadi aku nak bagi tau ape yang ditulis Shahnon dalam novel SHIT. "Lubang keramat (lubang jubo) bukannya untuk dimasuki palat.."

6 comments:

Iskandar Agong said...

Ada jugak orang cam nie..

princeduyong said...

memang shit....

karl said...

Iskandar: 1st time aku tengok, aku dah speechless

Prince Duyong: perjuangan kebebasan puak gay. Haktuih!

El Ferdowsi said...

@ karl/semua :

setakat ini sahajakah toleransi kamu ?

karl said...

@El Ferdowsi sesetengah benda aku boleh bertolak ansur. pasal perkara ni, dia mengaku dia gay. sekurang-kurangnya dia berani mengaku. Kemudian orang yang menonton akan menilai, pengakuan ni satu ancaman atau pun tak. bagi aku perkara ni satu ancaman pada moral masyarakat.

oh, bila bercakap pasal moral. tiap orang ada tafsiran sendiri tentang moral.

El Ferdowsi said...

@ karl : baiklah jika begitu tanggapan anda. terima kasih kerana sudi menerangkan. :)