12 July 2010

Hidup ni macam roda kejap turun kejap naik

Kesusahan, kesenangan, kesakitan, kegembiraan, kekayaan, kemiskinan..tu semua dugaan sementara hidup kat atas dunia. Ujian Allah kepada hamba-hamba ciptaan Nya

Teringat pesanan Ustaz Ismail Kamus, kita ni, kalau dah takdir mati, biar mati jela senang. Lebih baik menderita daripada syirik kepada Allah. Biar sakit menderita 50-60 tahun kat atas dunia, daripada syirik kepada Allah sebab balasan syirik kepada Allah kekal selamanya dalam neraka. Nauzubillah.

Bulan Julai ni kurang sangat update blog. Cam biasa, banyak faktor - tapi kebiasaannya sebab malas, dan takde bahan nak diulas.

Tadi baru je terima surat tawaran perlantikan kerja. Alhamdulillah. Cuma tak tau posting kat mana lagi, sebab kementerian kesihatan belum hantar surat posting/arahan lapor diri.

Doakan yang terbaik untuk aku dan kita semua, amin..

1 comment:

diraja22 said...

hijrah adalah kemenangan n kejayaan..