16 May 2010

Aku lebih lega kalau Indonesia menang Thomas Cup...

Aku boleh terima Malaysia kalah. Aku tak benci Lin Dan. Aku tak berkenan dengan perangai sesetengah rakyat Indonesia tapi aku tak benci kesemua sekali. Aku tak kisah pun Indonesia ke @ China menang Piala Thomas tahun ni sebab aku nak Malaysia menang, tapi Malaysia dah kalah.

Cuma aku tak suka Lin Dan bukak baju. Dan buat aksi robot. Ya, betul kau dah menang tapi kau bukan berlawan dengan robot.

Jadi aku lebih lega kalau Indonesia menang petang ni.

Korang suka Lin Dan bukak baju? Tu hak korang. Aku pun ada hak untuk tak suka. (Boss)

3 comments:

Fina Fento said...

sy benci lin dan buat mcm tu..

karl said...

Fina Fento: nampak cam berlagak bila buat macam tu.

J said...

I tak suka pun. Tapi apa boleh buat. dia menjinakkan Dato Lee dengan senang sekali..ish..